Deze druilerige, koude maandagochtend hebben we met Auditci & Partners een belangrijke stap gezet naar de integratie van social media consultancy in de automotive sector. Het is mij opgevallen, na mijn terugkeer naar Nederland in maart dit jaar, dat de Nederlandse schadehersteller ontzettend aktief is op Twitter, Facebook en Linkedin maar nog zoekende is naar een manier om hier struktuur in aan te brengen. Iets wat wij met twee handen aan willen pakken, maar niet zonder een toegevoegde waarde te bieden.
De markt wordt overstelpt door "adviseurs" op het gebied van social media; informatie over het opzetten van een Facebookpagina en een Twitter account, het aanmaken van een Linkedin profiel en het plaatsen van foto's, heel veel verder gaat het vaak niet.... Terwijl juist zaken als de onderliggende techniek, algoritmen, combinaties en analyses bepalend zijn voor uw en ons succes op internet... vanmorgen, na het gesprek met onze nieuwe Social Media Partner, realiseerde ik mij plotseling dat we mogelijkheden onbenut laten.
Wij zijn, met Auditci & Partners, gewend om daar waar mogelijk snel te schakelen, zonder te overhaasten. Maar met deze nieuwe partner gaan we "Social Media gas geven"; wij gaan onze eigen organisatie doorlichten op "Social Media kwaliteit", en nodigen u uit met ons mee te doen.
Binnekort gaan we "live" met deze nieuwe tak om samen met u door te groeien naar een hoger niveau bij het omgaan met en gebruik van Social Media.
Wij zijn ons ervan bewust, u ook...?
Groet, Edwin
Geen opmerkingen:
Een reactie posten